Om What To See

Sommeren er ved at indtage København med solskinsdage, forventningsfulde feriegæster og tusindvis af turister. Vi ser dem hver dag i Københavns og det øvrige hovedstadsområde med smil på læben. De er her for at nyde den danske hovedstad og Danmark. De er for at shoppe, spise på den stærke danske restaurationsscene og få minder for livet med hjem fra de mange attraktioner, seværdigheder og forlystelser, som har slået dørene op til en ny sommersæson. Det samme har What to see Copenhagen. Faktisk har vores ’25 sommerudgivelse været på hylderne, lige til at samle gratis op og tage med videre. Det gør turisterne og andre nysgerrige på, hvad der mon rør sig i København og dens skønne omegn.

Derfor glæder vi os over, at vores magasin møder læserne med udgivelser på dansk, tysk og engelsk lige i øjenhøjde. Vi har fingeren på byens puls, vi ved, hvad der foregår udenfor bygrænsen, og hvad man skal se.

Vi glæder os også over, at vores ’25 udgivelse er en rekordudgivelse med stor opbakning fra annoncører og andre aktører. Det er vi enormt taknemmelige over og stolte af, men vi ser det også som et stort skulderklap for års ærgerrigt arbejde. Vores annoncører har styr på deres marketing, og ved hvor og hvordan de vil eksponeres.

What to See Copenhagen har arbejdet sig den hårde vej fra at være en ide på notesblok på en café i 2019 til at være et af Københavns førende turistmagasiner med en bred og alsidig distribuering og en flittigt brugt WebApp.

Og vi hviler ikke på laurbærene. Vi er allerede nu godt i gang med arbejdet med at lave et stærkt magasin til sommeren ’25.

Citater fra annoncører

Vores udgivelser

Udgivelser

Årlige læsere

Annoncører